Przejdź do treści
WYCIECZKA DO ZAKOPANEGO
15 października 2018

8 października 18 uczniów wraz z opiekunami wzięło udział w dwudniowej wycieczce do Zakopanego. No Valid Folder Selected

W pierwszym dniu, po spotkaniu z przewodnikiem tatrzańskim rozpoczęliśmy wędrówkę Doliną Chochołowską. Podczas dziesięciokilometrowego spaceru wysłuchaliśmy wielu ciekawostek na temat najdłuższej doliny Tatr polskich, oraz mieliśmy okazję spróbować lokalnych wyrobów w góralskiej bacówce. W godzinach popołudniowych autokar przewiózł nas w miejsce zakwaterowania, gdzie czekała na nas obiadokolacja wraz z deserem. Wieczór spędziliśmy w bardzo miłej atmosferze grając, śpiewając i tańcząc. Drugiego dnia wcześnie rano udaliśmy się na śniadanie, ponieważ już o ósmej godzinie przyjechały po nas busy, które zawiozły nas nad Morskie Oko. Słoneczna pogoda umożliwiła nam podziwianie piękna górskiego krajobrazu oraz wykonanie pamiątkowych zdjęć. Następnie  przewodnik TPN oprowadził nas szlakiem wokół cudownego górskiego jeziora. Po zakończeniu wędrówki, spożyliśmy drugie śniadanie, po którym zjechaliśmy do Zakopanego realizując następny punkt wycieczki. Był nim wyjazd kolejką PKL na Gubałówkę, skąd  obserwowaliśmy niesamowitą panoramę Tatr oraz modliliśmy się w przydrożnej kapliczce. W drodze powrotnej zakupiliśmy zakopiańskie pamiątki, a następnie udaliśmy się na pyszny obiad. Podróż do domu minęła nam szybko. Wszyscy – przy dźwiękach gitary śpiewaliśmy piosenki znane i lubiane. Do domu choć zmęczeni wróciliśmy radośni i pełni wrażeń, które pozostaną z nami na długo.
Opiekę nad uczniami sprawowali : A. Borkowska, A. Chęciek, Ł. Drąg, J. Janiec, B. Kołodziej, M. Przybycień, M. Reguła, P. Stachnik, K. Bieszczad. Kierownikiem wycieczki była J. Parys. Dziękujemy sponsorom, którzy przyczynili się do organizacji tej wycieczki a są to: Pan S. Bieszczad (Suret), Pan J. Darłak (Darco), Pan P. Chęciek (MKS) Pan T. Wróbel (MPEC), Pani K. Jaskowska  (Igloocar), Pan A.Susz (Rach ? Mar), Firma Ventor, NSZZ Solidarność przy TC Dębica, Związek Zawodowy Chemików przy TC Dębica, Pan P. Szczerbiński – Trans Logistic Dębica.